VoIP-dienst in de cloud, geeft een nieuwe impuls aan VoIP-telefonie en biedt verschillende voordelen voor kleine en middelgrote ondernemingen. Hoewel grotere bedrijven over het algemeen marktvoordelen hebben, vormen cloud hosted VoIP-diensten een kans die zelfs door het kleinste bedrijf kan worden benut.
Een Cloud VoIP-systeem betekent dat een derde partij de meeste aspecten van het communicatiesysteem voor haar rekening neemt, zoals beheer, onderhoud, probleemoplossing, enz. KMO’s die niet over buitensporige computervoorzieningen beschikken, zullen het systeem kunnen gebruiken door een beroep te doen op een dienstverlener. Zie hieronder de belangrijkste voordelen om een VoIP reseller worden.
U staat dichter bij uw klantenBij traditionele telefonie waren de beslissingen om het systeem aan te schaffen, te onderhouden of uit te breiden meestal utilitair van aard. De nadruk lag op de interne behoeften van de werknemers om met elkaar te communiceren.
Terwijl de traditionele systemen er in de eerste plaats op gericht waren de werknemers een intern communicatiemiddel te bieden, opent VoIP de deur naar de klanten. Door VoIP reseller worden, biedt u uw klanten uitgebreide functies zoals softphones of virtuele telefoons, videogesprekken, chat en mobiele telefonie. Dit verruimt de communicatielijnen en verbetert hun tevredenheid.
U zult meer voordelen bieden aan uw klantenIn het algemeen is VoIP, meer dan het kopen van een product, het kopen van een dienst, vooral wanneer het cloud-gebaseerd is. Traditionele telefonie werd gedomineerd door grote carriers, met bijna geen keuze voor kleine bedrijven.
Door een VoIP reseller worden biedt u uw klanten een pakket vol opties. Traditionele systemen waren niet gebouwd voor kleine bedrijven en vergden dure investeringen. VoIP hosting, aan de andere kant, is beschikbaar in veel verschillende pakketten met variërende prijzen en functies. KMO’s kunnen de markt bekijken en een aanbieder kiezen die aan hun behoeften en budget voldoet.
Flexibele bedrijfsgroeiEen VoIP reseller worden biedt u een flexibele oplossing met groeimogelijkheden op lange termijn. Terwijl traditionele systemen een investering zijn en geen groei of verbeteringen in de tijd genereren, kan VoIP geschaald worden en kosteneffectief evolueren naarmate het bedrijf groeit. Het is gemakkelijk om nieuwe kantoren toe te voegen of werknemers die vanuit huis werken.
Kortom, VoIP Cloud kan zoveel meer doen voor u en uw klant dan alleen geld besparen. Het biedt u de kans om financieel onafhankelijk te worden en uw klant de kans om concurrerend te worden op de markt. |